AndreasAP skrev:
Takker. Jeg har haft fat i Mister-auto, der godt vidste, at der ikke fulgte pakning med. Har lige været forbi Peugeot og lægge 44kr for én hos dem.
Og det er vist stadig billigere end at købe det hele OE hos Peugeot
..dårlig politik i mine øjne..jeg mener også at der automatisk burde følge nye pakninger med,til disse steder,hvor der er væsker indvolveret..i mine mekker dage (i stenalderen:D:D)..lærte vi da dette princip "sæt ALDRIG nyt og gammelt sammen,hvor der er indvolveret væsker".. købte i øvrigt nyt oliefilter forleden hos Peugeot og der var da automatisk ny pakning med..i forbindelse med din sammenlign. KHJ..kunne du da forhåbentlig ALDRIG finde på,at sætte nyt topstykke og gammel toppakning sammen eller bede dine mekanikere om dette:o:o:D..jeg mener..hvis jeg/du ber`om et nyt topstykke hos ekspedienten,så forventer jeg/du da,at han samtidig har en ny toppakning under den anden arm og/eller i det mindste rådgiver mig/dig om nødvendigheden af at sætte ny pakning i:)..vil endda mene,at det rep.sæt bare også automatisk følger med..dengang hed det vist "ventilslibesæt" med alle pakninger iB)..du beskrev selv vigtigheden i,at sætte ny pakning i bundproppen,da flere beklagede sig over,at de rev gevindet ud af bundkaret..endvidere i forbindelse med evt. udskiftning til ny banjobolt/turborøret,forventer JEG,at der følger nye kobberpakninger med..det er bare en naturlov i min verden..i den forbindelse,hvor jeg købte nye pakninger til denne bolt på min model,fik jeg i øvrigt at vide,at de der på vækstedet,bare pillede filteret ud og smed det over skulderen!!
:D..nå,men "no hard feelings"..dette er blot MIN holdning,vi har jo alle forskellige meninger..ha`en god weekend:D:D Mvh. Preben