Jeg er helt enig i det du skriver Holt. Det er en fejl som Peugeot er født med og som skal tage ansvar for.
Silverfoxs svar er lige det som jeg fik fra peugeot forhandleren og det er ren ud sagt er gidsel tagning af Peugeot bil ejer. Jeg vil ikke om det er en aftalt spil mellem Peugeot Frankrig eller Peugeot Denmark og forhander kører sammen. Det som jeg sikrer på er, at det skader Peugeot omdømme på lang sigt.
1) Ud over ESPen, jeg har skiftet en andet elektronisk boks som havde noget med koblingen at gøre hos Peugeot Viby for et år siden, på det tidspunkt jeg var helt loyal kunde hos Peugeot (lavede alle service hos Peugeot Viby), hvorfor har de ikke dækket det?
2) Ca. 2 år siden brændte højre side varme og der var tæt på opstår brand i bilen. Jeg har stoppet dette røg før den udviklede sig til brand (som jeg hører dette opstår tæt hos Peugeot biler). Hvorfor har Peugeot ikke dækket det?
Så selvfølgelig efter disse behandling gider man ikke være kunde hos Peugeot Viby og har derfor valgte en anden mekaniker til at serviserer bilen, ikke fordi anden mekaniker var billigere end Peugeot, jeg valgte fordi velkommen var mere troværdig eller loyal (som Peugeot udtrykker). Hvorfor skulle jeg være loyal over for en forhandler, som jeg synes ikke har været loyal over for mig, derfor valgte jeg at kommer ud af denne gidsel drama.