Prøv at lave en søgning på turbo, eller endnu bedre på Google og indtast også HDI, Ole. Det er et velkendt problem. Og ja, Peogeot kører med det samme bundkar hvor aftapningshullet ligger ca. 2 cm over laveste punkt på bundkarret, hvilket naturligvis gør at alle små metalpartikler, affaldsstoffer og gammel olie bliver liggende i bunden af bundkaret. Efterhånden bliver der samlet så mange urenheder, at det stopper olie tilførelsen til turboen og den står af. Igen og igen.
Så kommer alle Peugot mekanikerne naturligvis på banen og fortæller at folk bare kan overholde deres service. Ja tak, men i bund og grund er der tale om en tåbelig konstruktionsfejl af et bundkar, som mange stiller sig uforståelig og spørgende overfor og hvor kunderne risikerer at skal betale udgifterne. Hvorfor f..... laver man et aftapningshul, så at alt skidt i bunden af karret ikke bliver tømt med ud ved olie skift ?? Og når de 2 år er gået står ejeren og evt. nr. 2 ejer med en bil som brænder turboen af med enorme udgifter til følge!